Jonna Lidström.

gooodie

Publicerad 2008-01-10 20:11:53 i Allmänt,

nu är jag igång med träningen igen :)
underbart
laddar upp för BEACH 08.
eller ska jag säga: AGIA NAPA 08 :)
yeah baby.

nu blir det dusch, soffan med lite mackor, och ett par vänner avsnitt.


så himla bra att jag klarade sluttestet på körskolan idag.
det gav mig mer hopp om att jag klarar uppskrivningen på måndag.
det GÖR jag väl.. eller?! JOO :)

you are my strength, strength like no other.
your love reaches to me.


imorn blir det MYS <3


Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2008-01-10 21:03:43

klart du klarar det!
jag tror på dig

Postat av: Marie

Publicerad 2008-01-10 22:17:40

om jag klarat det, så gör du det!;) inget att oroa sig för ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela