Jonna Lidström.

dagidag

Publicerad 2008-01-04 11:21:49 i Allmänt,

fredag idag ju.

jag vaknade vid elva och då började telefonen ringa stup  kvarten..
hehe.. trevligt.
familjen är och åker pulka med. jag var för trött för att följa med.
blev lite sent igår, typ två-halv tre

jag, emelie o helena hade lite myskväll.
vi var i kyrkans mysrum, åt mat och kollade film.
sen blev det massa tjöt och vi gjorde varma bananer med choklad.
kvällen avslutades med bön&lövsång. det var riktigt härligt :)
ni är underbara <3

idag ska jag ner till körskolan och plugga lite i det sista.
sen ska jag o marie gå en runda.
efter det ska jag jobba från halv fem till sju på k.h.
ikväll ska nog marie o jag kolla på en film och bara ta det lugnt. mysigt.

imorn blir det bröllop <3 tack o hej.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-01-04 13:42:00

Du är underbar jonna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela