Jonna Lidström.

dagen före dagen

Publicerad 2008-01-07 19:08:11 i Allmänt,

usch vad hemskt.
sista dagen på jullovet.

nu börjar allvaret.
det kommande året blir nog det värsta och bästa året i mitt liv.
många avgörande val och beslut.
undrar hur mitt liv kommer se ut exakt om ett år.
det känns väldigt läskigt men spännande.

livet efter studenten blir början på en spännande resa ut i livet.
jag är öppen för nya vägar och häftiga resor.

förhoppningsvis tar jag gesällbrevet och studenten sen är jag FRI att göra vad jag vill.
jobba som frisör nånstans.. men måste ju se lite annat i världen med.
eller vad säger ni?


tråkbråkdag idag.
upp vid nio, frukost o vänneravsnitt, körskolan, vårdcentralen, mat, vänneravsnitt, jobb, plugg, vänneravsnitt, sova.

take time to realize.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela