Jonna Lidström.

bröllopsdag

Publicerad 2008-01-05 10:51:54 i Allmänt,

igår blev det lite ändrade planer på kvällen.
lina o aron tvingade med mig på en konsert i vetlanda..
eller det var 2 band som spelade. helt okej.
träffade myskillarna från h-torp där och lite annat gött folk :)

ställde klockan på halv tio idag.. måste försöka vända tillbaka dygnet hehe.
kommer bli sucky jobbigt att gå upp vid sex på tisdag.

snart ska jag börja göra mig redo att gå på bröllop.
men ska mest servera på festen och hjälpa päronen som har ansvaret i köket.
blir ändå en kul kväll tror jag.


ibland undrar jag varför känslor alltid måste förstora upp allting.
det känns som om att de alltid ska göra en roadtrip av en runda till affären. är ni med?
och så fort någon har påpekat något så kan man inte få det ur hjärnan..
det är ifos både känslorna och tankarna som förstorar upp det då.

go away. go away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela