Jonna Lidström.

snabbis.

Publicerad 2008-02-01 09:01:32 i Allmänt,

veckan har gått riktigt fort,
föör fort nästan :P

men nu är det ju fredag iaf.
det ni!
det är inte dumt alls.
bara det att jag är skittrött och verkligen inte taggad för salongen idag :/

men ikväll kommer det hem lite tjejer till mig o vi ska laga mat och ha det mysigt.
det gillar jag <3

nu är lina&aron hemma med.
igår övade vi lite sång som vi ska sjunga upp på söndag.
lääskigt. och NEJ jag börjar INTE få ont i halsen!


du ger den modlöse mod.
och den hopplöse hopp
du kommer med frid i en orolig tid.
när det verkar som allt annat faller... är Du där <3


HELGEN
har jag ingen aning om hur den kommer bli.
jobb imorn och det är inte alls kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela