Jonna Lidström.

mycket bra.

Publicerad 2008-02-24 22:02:56 i Allmänt,

helg.
jag är nöjd. helnöjd.

fått gjort en massa bra idag med.
blev färdig med det värsta av engelskaprojektet iaf.
3,5 timmar satt jag med skiten.
hon sa att det skulle ta typ 2 timmar på fritiden..
yeah right. har nog tagit 6 timmar sammanlagt.
menmen. blir gött när det är färdigt :)

kvällen har varit bra.
när mamma o pappa kom hem från stugan fikade vi lite på kaffe o blåbär/vaniljkrans.
sen pluggade jag.
vi åt kvällsmat. ny rätt som mamma lagade. mumsmums. kassler, ris, chilisås, paprika i nån gratäng.
sen pluggade jag.
jag, filippa, pappa hyrde en film. the kingdom.
jag pluggade lite till.
vi kollade på den och jag pluggade under tiden.
den var riktigt spännande. man fick nästan ont i magen haha.
när det var 15 min var jag färdig med plugget.
upplösningen var bra. :P

okej jag har mycket plugg nu. men lite mitt fel med och spara det till slutet.

nu blir det nattinatti för min del.
en ny spännande vecka väntar.
men jobb, myskvällar, plugg, studentfest osv väntar.. 
kan nog bli bra tror jag :)

jag är glad. livet är bra just nu.

image167


ikväll har jag myst med den här mannen. han är go :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela