Jonna Lidström.

löördagen

Publicerad 2008-02-16 17:36:14 i Allmänt,

sjuukt segt att gå upp..
sängen var varm och jonna var trött :/

men sen blev det fart på mig.
och det var rushigt på jobbet
så dagen gick inte jättesakta.
åt inte en enda godisbit heller :) haha.
testade om jag kunde hålla mig. det kunde jag!

väl hemma, åt lite mat, ut och körde bil..

nu sitter jag här.
ögonen vill stängas och jag är skittrött.

men ska kolla på carola ikväll tydligen.
måste ju denna megashow som är utlovad :P

imorn måste jag plugga!
har tänkt det hela lovet.. men det ska alltid bli sista dagen
småföretagandegrej o engelskaprojekt.
rulla en permanentdocka med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela