Jonna Lidström.

ljumna kvällsdopp.

Publicerad 2008-02-28 17:41:48 i Allmänt,

fryyyysa.
det är så kallt överallt.
när solen är ute så blir det kallt inomhus.
jag har gått runt och fryst hela dagen idag.

men himla härlig väder :)
man kan ju inte bli annat än glad.
underbart!
det känns som en sommarkväll ute om man tittar ut. inte om man öppnar dörren :P
snart blir det mörkt ute då försvinner sommarkänslan.

men jag kan inte annat än att längta till ljusa, ljumna sommarkvällar.
man går runt i ballerina och kjol och luktar på grilldofter.
sen åker man iväg och tar ett kvällsdopp, vattnet är ljummet o luften börjar bli sval.

jag hoppas verkligen det blir en varm och fin sommar.
en sån sommar som man hade när man var liten.
förra sommaren vill jag inte ha igen. nej tack!

jag skulle nästan ge vad somhelst för att få lite mer värme nu.
ser fram emot den här våren.
det är mycket spännande som ligger framför.
dags att bli vuxen nu kanske? ja varför inte..

image168




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela