Jonna Lidström.

hm.

Publicerad 2008-02-16 00:07:08 i Allmänt,

jag saknar känslan.

vart en mysig dag.
långrunda med mamma och filippa i solen.

åkte till mormor&morfar för goood mat.
god efterrätt
och gott kaffe :)

sen övningskörde jag en runda med morfar, mormor & filippa
mysiga ställen åkte vi på.
morfar gav mig ett tips till ett romantiskt ställe dit jag kan ta killen.
med fällstolar & gott fika i solen.
morfar är söt <3

kvällen tillbringades hos Hanzén.
kebabpizza, kladdkaka och film.
bra kväll.

jag är trött.
imorn blir det karamellhuset.
lördagsrush here I come.

natti <3

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-02-16 09:35:06

Du är sötast

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela