Jonna Lidström.

hemma

Publicerad 2008-02-06 17:24:00 i Allmänt,

är rätt gött.
av med skolkläder. på med raggsockar, mjukisar och myströja.
det är naajs.

har bakat en kladdkaka åt filippa nu.
mamma insisterar på att jag ALLTID får dem kladdiga.
men vet ni vad?
idag när jag verkligen ville att den skulle bli bra.. så blev den hur torr som helst :/
trååkigt!

livet går vidare.
för om inte filippa vill ha med den till skolan så är jag villig att äta upp den :)
any time baby.


ska iväg på cellgruppen sen en runda.
hänga o tjöta lite med gänget.
blir nog brabra.

imorn har vi färgkurs hela dagen.
kan bli roligt :)

men jag måste ta och rycka upp mig.
är så trött, somnade nästan efter 5 min på tåget.
hela jag blev helt avslappnad. vad riktigt jobbigt att gå av tåget sen hehe..
men jag sooover ju en massa.
förstår verkligen ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela