Jonna Lidström.

helgen

Publicerad 2008-02-10 19:52:55 i Allmänt,

har vart en lugn helg kan man säga.
på snäppet till för lugn.
men det är bra uppladdning inför en händelserik vecka :)


jag har vart på relax med helena och haft myskväll,  tränat. pluggat lite, gått med marie, lagat mat, haft lite hemma-SPA, tränat igen, gick med mamma en timme innan, kört bil.. hum.

imorn blir det jobb till halv tre..
sen ska marie och jag hänga :P
kanske åka till stugan o mysa, film, ljus och öppen brasa. kan det bli bättre?
sova där om vi får för oss.

tisdag blir det hårfix, föning, körlektion..
onsdag blir det jönköping för lite shopping..
torsdag jobba till 18.15.

den som vill är välkommen att fylla ut min vecka ännu mer och emellan :) jag ställer!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-11 09:56:18

lite alla hjärtans-dag-mys efter jobbet??? fall du orkar:) /helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela