Jonna Lidström.

happysnappy

Publicerad 2008-02-12 10:49:34 i Allmänt,

igår var det jättemysigt :)
marie och jag planerade vad vi skulle äta, åkte och handlade, sen drog vi ut till stugan.
där försökte vi tända en brasa i kaminen.. haha. det tog nån timme :P men sen fick jag snurr på elden så sen fick vi upp lite värme minsann. mysigt med sprakande eld.
vi gjorde god pastasallad med grillad kyckling, och åt "nybakade" frallor :)
sen kollade vi på en gammal tjejfilm och åt vaniljglass och jordgubbar. somrigt? ojaaa.
efter det, på med musiken, spelade lite yatzy och satt och tjötade resten av kvällen.
jag tycker om min marie <3

idag går jag efter ett schema.. med massa tider.

11.00 kommer ida hit, gesällklippning
14.00 ska jag göra en gesällföning
16.30 hårfix
19.00 körlektion.

härligt med en inrutad dag.. NOT!

menmen. imorn ska jag till jönköping med mamma, lillasyster, moster och kusin :)
shopping kan man kalla det!
underbart.

får man vara lycklig? det är jag nu. så mycket som är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela