Jonna Lidström.

haha.

Publicerad 2008-02-19 18:03:13 i Allmänt,

hahaha...
ojojoj. folk börjar tycka att jag blir patetisk.
enligt kommentaren på förra inlägget :P

mycket sant! jag väljer själv om jag ska jobba och träna.
och jag kanske ska sluta klaga.. även om jag bara påpekar vad som händer i i mitt liv.. det innebär inte att jag klagar ... det är upp till var och en att tycka synd om vem man vill!
jag trivs kanonbra med mitt liv.. och även om det är mycket ibland så blir det ju vad man gör det till.

idag har det vart en bra dag.
full speta men det är ju så det ska va..
skola (svenska, en kopp te på thimons, kundpass), körlektion, träning, sova.
det är ungefär det man hinner med på en dag.
kanske nåt telefonsamtal med :)

en lättnad att det gick bra.. men kommer ändå vara nervös när det gäller.
måste börja tro på mig själv.

den här våren kommer bli den bästa!

fick veta igår att vi blivit bjudna till Stockholm i maj.
bara frisör-treorna. :)
vi ska gå på ekonomikurs, sen bjudna på middag till Berns salonger ( nån lyxig kändisrestaurang typ), sen eventuellt lite shopping med och övernattning såklart!
härligt med något att se fram emot!

nu blir det MAT!
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela