Jonna Lidström.

god morgon

Publicerad 2008-02-07 07:00:26 i Allmänt,


känns bra att man inte är lika trött som när man gick upp ur sängen iaf :)
det här kommer bli en kanondag tror jag!

var på cellen igår.
jättebra!
bra att få lite peppning och uppmuntran.

har börjat fundera lite på sommaren och hösten nu.
men vill helst bara skjuta undan det.. för jag vet inte vad som kommer hända.
många bollar hängar bara i luften och det är lite jobbigt med.
men jag tror att jag inte behöver oroa mig.. det kommer lösa sig bra till slut ändå.

helgen?
jadu.. imorn ska jag och helena göra något.
på lördag är jag ledig från jobbet med  :) det är inte dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela