Jonna Lidström.

brabra

Publicerad 2008-02-03 15:45:56 i Allmänt,

hm.
nu var helgen över snart :/
den har gått superfort som vanligt.

fredags - tjejkväll hos mig o mys :)

igår - jobb, sångövning, släktmiddag, möte i hillerstorp :)
hela dagen var seg ända fram till kvällen som var kalas.
en underbart möte, sen fika och mys med vännerna där <3
hemma halv fyra.. hehe

idag - gick upp vid åtta, kyrkan & övade inför sånggrejen, möte & lina, aron, jag o filippa sjöng nästan hela gudstjänsten. det gick jättebra :) trots mina ynka 4 timmars sömn typ.
har klippt lina o aron, färgat lina, ska snart övningsköra, sen sova lite tror jag o chilla resten av kvällen. ta igen  mig lite :)

kommer va sjuukt trött imorn.. men såna smällar man får ta. det var hur bra som helst igår iaf :)

bara en vecka sen är det LOV med. det är naajs.

heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela