Jonna Lidström.

back on track

Publicerad 2008-02-18 06:56:59 i Allmänt,

ja då börjar verkligheten sakta krypa sig på..
det är kolsvart ute, klockan är 06.52..
ögonen ser inte pigga ut, vill mest ha sömn.
men so what.

det är bara att facea livet.

en skoldag till 16.15
jobb till 18.15
träning till 20.30.
that's my life folks.

inte mycket kvar nu.
om 5 veckor är det påsklov och sen är det bara typ 4 veckor som är seriösa kvar i skolan..
då blir det leva livet ska ni veta :) wooohoo
jag längtar sjukt mycket till allt det jobbiga är över.
även om jag inte klarar Gesällbrevet så kommer jag förhoppningsvis klara några moment..
då har jag några mindre att ge mig på i höst.

aja. jag är glad och lycklig.
allt kommer bli bra och ordna sig alldeles utmärkt.
för Gud har en plan och jag litar på att han som vet vad som är bäst för mig.. kommer leda mig till rätt beslut och på rätt vägar. det känns tryggt.


men jag saknar ändå känslan.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2008-02-18 15:33:12

tycker inte du ska klaga så mycket som du gör. Du väljer ju sj om du ska jobba och träna. Om du tycker att du har det jobbigt nu, så är inte det nått mot vad som väntar när du slutat skolan. sluta tyck synd om dig sj jämt, börjar bli lite patetiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela