Jonna Lidström.

weekly weekend.

Publicerad 2008-12-06 14:09:16 i Blandat,

igårkväll blev det idol, pizza och häng med ett gäng här i hillerstorp.
en go kväll:)
nu ska jag äta with his family. och sen ska han nog åka på hockey.
och jag ska hem och gå på julbord med salongen.
ska bli gott och kul att göra nåt ihop med dem.

imorn kanske lina kommer hem så ska jag fixa hennes hår lite.
blir en skön söndag imorgon. längtar lite faktiskt.
funderar på att gå på rallybrudar på kvällen med.
nån som vill hänka? den går ju på bio i sävsjö.
annars går jag själv. för den ska jag se! så är det bara haha.

nu blir det kääk.
snön är här. julen närmar sig.
underbart. bästa månaden på året förutom semestern. :)

ciaooo.


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-12-06 16:14:21

DU är söööt!

Postat av: Em

Publicerad 2008-12-06 16:51:44

Heh, jag hade tänkt och gå på rallybrudar med mor och far imon :) Du kan följa med mig om du inte vill gå ensam :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela