Jonna Lidström.

underbara vinter.

Publicerad 2008-12-16 22:06:18 i Blandat,

mer juuul. jag vill ha meeer juul. GE MIG mer JUL!
nu är det den bästa veckan ever.
kunde dock vart liite finare vinterväder.
men om exakt en vecka är det den goaste dagen. dagen FÖRE dagen.
fortfarande lite pirr i magen, trots att man inte är lite längre.

jobbar alla dagar utom söndag denna veckan.
det betyder CASH!
hade lite panik hur jag skulle få ihop veckan i söndags,.
men nu tror jag det kommer lösa sig alldeles perfekt! :)

fredags: idolmys.
lördags: julshopping o häng i vmo.
söndags: julkonsert med peter jöback.

en BRA helg. snart kommer nästa och snart är det JULafton. jihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela