Jonna Lidström.

toppen.

Publicerad 2008-12-10 13:35:56 i Blandat,

åh. helt vitt ute idag när jag vaknade.
jag hade för övrigt tänkt gå upp vid åtta och gå en runda.
men hade ställt den på 8.53 istället för 7.53.. så jag sov gott och det blev till att göra sig i ordning och gå till jobbet.
jag känner mig liksom lycklig i hela kroppen.
älskar den här tiden på året.
mina naglar blev jättefina. kan inte sluta titta på dem :)
bion med simon var rolig <3 ! vi hade iaf tur med vädret (igen).. sen den! ni som gillar svenska filmer.
lunchen med elina var goood. och trevlish. hon är mys liksom.

idag finns det att göra på salongen. rooligt!
tiden bara ruusar iväg.
ikväll kommer tjejerna hit <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela