Jonna Lidström.

tjaoo.

Publicerad 2008-12-19 19:15:18 i Blandat,

så himla segt att jag har blivit sjuk igen :/
tror jag blev smittade på jobbet.
håller ju på med kunder hela tiden så kan ju va det.
feber och förkyldning och jag känner mig hur seg som helst.
ser bara allt som måste göras hela tiden.
+ att det är ca 50 timmars jobb denna veckan som jag jobbar. o det känns rätt mkt, särskilt när man är sjuk.
men det blir ju lön på det så man ska inte klaga.
har bara ingen energi över till julglädje :/

idag fyller lillsyrran år.
happy birthday :)
har firat henne lite med familjen nu.
ska snart iväg till emelie o byta julklappar med henne o helena.
mys!

imorn blir det jobb igen. o sen är det släktkalas.

tjaoo.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-12-20 07:39:35

krya på dej gumman <3 snart är det JUL!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela