Jonna Lidström.

oh holy night.

Publicerad 2008-12-02 18:47:24 i Blandat,

julmusik på höög nivå.
älskar att verkligen bombadera med det.
nu när man äntligen får det!

idag har varit en bra dag,.
känns som att jag hunnit med en hel del faktiskt.
började dagen med att jag åt frukost och körde ett pass på vår crosstrainer här hemma.
lite styrka med sitter aldrig fel.
sen städade jag o fixade lite åt mamma.
julpysslade och åt lunch.
i eftermiddag har jag varit hos marie, fikat och kollat på film.
mamma lagade god mat och snart ska jag o filippa åka o träna.
känner av halsen fortfarande.. men ska moooota bort det onda. :)

imorgon ska jag beställa färg och köpa en ny sax. kostar en hel del. men det är det ju värt.
kanske får lite bidrag i julklapp!

onsdag imorgon ja.. och det betyder jobb till 19.00 sen tjejkväll på det.

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela