Jonna Lidström.

nytt år.

Publicerad 2008-12-30 22:04:16 i Blandat,

ja hörni.
snart är det ett nytt år.
2008 har varit ett bra år av mycket härliga händelser.
bästa året hittills tror jag faktiskt.
jag gick balen.
jag tog studenten.
jag klarade gesällbrevet.
och fann kärleken :)
allt under ett år. och jag känner mig rätt vuxen.
haha. inte till sättet men genom allt som hänt under året.
jag tror jag har växt som människa.
vissa beslut jag tog var iofs sämre än andra, men har lärt mig en massa.
ÄLSKA 2008. kommer vara året jag bär med mig. jihoo.
happyhappyhappy.
och det tar jag med mig in i året 2009.
tror även det kommer bli ett toppenår.
mycket härliga grejer på g liksom ;) GREAT!

igår jobbade jag min sista dag som anställd på salongen. så mån 5 jan börjar jag som egen, jag jobbar för mig själv liksom. det är ganska nice. rätt vuxet med egen firma va? ;) och färdigutbildad och allt.
det var full speta igår, direkt efter jobbet stack vi ett gäng till unite i jkpg. nyårskonferens där. galet vilket bra möte!
man blev taggad av bara ett enda, tänk att få va på hela helgen. göttgött. får bli nåt annat år.
idag har jag sovit länge, tränat 1 timme + 30 min promenad. SKÖNT.
fixat naglarna, bakat, städat, kollat på film och avslutat kvällen med guitar hero -world tour. blev rätt grym på trummor till sist. haha. men det tog minsann ett tag. sorry vänner.

imorgon fyller jag ju år. :)
blir nog lite firad med sång och annat på morgonen.
mamma jobbar till tolv, så innan dess blir det inga paket.
ska nog träna en sväng med. sen bär det av till nyårsfest, ett glatt gäng blir vi.

happy life.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela