Jonna Lidström.

juljul strålande snööö.

Publicerad 2008-12-04 17:08:56 i Blandat,

underbart att vakna upp med massa snö utanför.
det hade jag verkligen inte väntat mig idag. happyhappy.
var dock vääldigt trött.
hade en jobbig dag igår helt klart.
gjorde beställningar till företaget o kände mig lite för vuxen..
jobbiga beslut att ta. jag hatar sånt.
så somnade sent och sov oroligt.
menmen.. nu kryper sömnen på mig helt klart.
har vart med marie i växjö hela dagen med. underbart faktiskt.
haha. hittade äntligen en klänning som jag föll för.
blev ännu mer kär i den nu när jag kom hem också.
svart sidenklänning, me like. den och leopadisar. raooow. ;)

är så himla trött. men har lovat mig själv att träna.
kanske går en runda istället. har ju gått hela dagen idag.

fredag imorgon då. veckorna går så sjukt fort.
helgerna med ju. känns som att tiden går mycket fortare nu för tiden än när man var liten.
jag gillar livet nu. mycket kärlek omkring mig, en spännande vår på ingång och såklart jul och nyår först.

en stor julpuss på er alla. <3 /jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela