Jonna Lidström.

ingen vanlig söndag.

Publicerad 2008-12-21 12:54:26 i Blandat,

det är fjärde advent idag. fyra ljus är tända.
väntan är snart över. advent betyder väntan om ni inte visste.
väntan på att den stora kungen ska födas.
han heter Jesus. och det är därför vi firar jul.

Underbart och ljuvligt klingar namnet som du bär.
låt mig Jesus säga dig, min älskade du är.
för allt jag har att ge, är kärleken från dig.
vilken lycka att få älska dig min vän.

Jag är förlorad i din kärlek,
och jag finner inga ord.
kan ej annat än att sjunga ut ditt namn.
Jesus, Jesus, Jesus.

Orsak till min kärlek.. är att du har älskat mig först.
Du har älskat mig först.



Ett underbart möte jag var på idag. systrarna mina sjöng och svågern spelade piano så fint.
man kan inte annat än att le. och bli berörd, inte bara av sången utan av Jesus. så härligt.
nu börjar julglädjen infinna sig igen, när man verkligen inser vad den är till för.
är dock väldigt förkyld och hostig och det suger, men jul är jul och då ska man vara glad och känna frid.
oavsett om det stormar lite runtomkring. men allt löser sig. det gör det alltid.

nu ska jag vila en stund. sen laga lite mat till familjen som är vetlanda. bra av mig va? ja lite duktigt iaf.

hej. och God Jul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela