Jonna Lidström.

finalen.

Publicerad 2008-12-07 21:24:32 i Blandat,

japp.
så var söndagskvällen kommen då ja.
helgen lider mot sitt slut. och jag är helt slut haha.
nä inte riktigt men man är ju lite sliten.
tror jag vilar upp mig mer i veckorna faktiskt ;)
men som skrivet.. go fredag hos pojken min o lördagen var jag på julbord med salongen på kvällen.
riktigt trevligt, 6 frisörer blir det ganska flamsigt och fnissigt med:P
god mat också. ingen blev sjuk av julmaten. jihoo!

så idag gick jag upp och tog med mig far min på möte i allianskyrkan.
riktigt bra. borde gå dit oftare på söndagar.
sen gick jag en runda, lagade mat med systrarna mina.
till aron o pappa (mamma jobbade).. väldans lyckad måltid måste jag säga.
efter maten lagt sig till rätta fixade jag linas hår på salongen, riktigt snyggt blev det, som vanligt haha.
ikväll har jag varit på rallybrudar. nästan så man själv blev sugen på att köra rally. kanonfilm!

vad händer i veckan då ja?
jobb mån, ons, fre än så länge.
fixa naglarna på salongen på tisdag o julbak på torsdag med tjejerna.
kan bli riktigt bra alltså.

ha en go fortsatt söndagskväll vänner!

kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela