Jonna Lidström.

ännu en mysdag :)

Publicerad 2008-12-09 09:17:01 i Blandat,

eller egentligen inte mys. men roligt.

nu ska jag gå ner till salongen och få naglarna fixade och snygga inför jul&nyår.
på med gele och glitter. ni kommer få se dem.
skönt att bara få sin egen tid, sitta still i 3 timmar och bara se hur hon håller på med mig.
lyxigt men bra.

sen drar jag vidare till jönköping.
där ska jag först träffa mor&far på a6 som är och julhandlar idag.
så ska jag peka ut en klocka jag önskar mig. har så svårt att bestämma mig hurdan jag vill ha.
vid tre kommer min favoritelina till stan då ska vi äta lite gott.
jihoo. kanske gå lite i affärerna med.
framåt kvällen kommer simmo, så blir det bio för hela slanten :)

en händelserik dag. och jag gillar det!
mer händelser åt folket.

/ jonnyconny

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2008-12-09 12:46:24

ska bli kul o se naglarna sen! vilken bio blir det? ha en bra dag vännen, så ses vi imån! kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela