Jonna Lidström.

top of the line.

Publicerad 2008-08-27 14:14:20 i Blandat,

skönt med ledig dag igår. mycket bra.
kvällen tillbringades hos fromell framför ps. I love you.. sett den? brabra.
gripande på något sätt.

hemma på lunch nu.
det är lyxigt att äta hemma varje dag.
vila sig lite i soffan och ta en sväng förbi datorn.

ikväll kommer mina brudar hit.
det blir tjöt o fika. smarran drar ju snart iväg till grekland.
njut på ditt spa-hotell åt mig med tack :)
alla lever sina olika liv nu.. men kul att träffas och catch up liksom.

tomorrow. ledigt.
enda inbokat är fika hos mormor. :)
ja tack!

idag var jag duktig förresten. gick upp tidigt och gick en runda före frukost.
det kändes bra. hallå träning. here we go again!

Kommentarer

Postat av: nicole&michelle

Publicerad 2008-08-27 14:26:52

hejdu , fin blogg, kolla också min ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela