Jonna Lidström.

speedy

Publicerad 2008-08-31 19:11:31 i Blandat,

oioioioiooiiiii.
helgen har gått igeen.
minns ni förra söndagen?
då skrev jag samma sak igen.
känns som att mitt liv rusar iväg. och jag hänger inte riktigt med.
fattar inte hur veckorna o helgerna bara kan försvinna så här fort.
antagligen för att jag har ett bra liv..eller för mycket att göra haha.

i fredags var det glasscafé i kyrkan. mycket folk, gott och KUL! :)
gött o hänga lite där ibland med. jag hjälpte till o skopa glass. det är min grej liksom.

igår var det jobb i godisaffären. mums! men jag klarade mig rätt bra från att äta haha.
försöker hålla på det nu. sen styrde jag min kos till tenhult och träffade käraste elly.
vi fixade o trixade lite.. sen intog vi storstaden med storm.
köpte lite snask till bion och vann 50 spänn på trisslotter. PARTAJ!
mötte upp lite hillerstorpare för att käka mat och sen blev det bio. mamma mia för några men arn för min del iaf.
en 10 poängare. man njöt filmen igenom.

söndag då.
vid halv elva fixade vi lite frukost och la oss i madrasserna framför tv:n igen.
sen åkte ARMAGEDDON på. har aldrig sett den innan. vilken film säger jag bara!
mycket blöta ögon där kan jag säga. mer än jag var beredd på :P
elly o jag lekte lite i lekparken o mös på en filt sen begav vi oss till vårt kära jkpg för lite shopping och käk.

tack vänner för den här helgen.
ny vecka nya möjligheter.

ciaosi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela