Jonna Lidström.

pooopie

Publicerad 2008-08-19 09:05:54 i Blandat,

ingen bra morgon alls.
vaknade massa ggr innan klockan ringde.
ville bara ligga liiiiiten stund till i sängen.
men tänkte.. nää det hinner jag inte.
när jag väl masat mig upp, sminkat mig osv..
inser jag att jag kunnat sova en halvtimma till.
börjar senare idag. suck on that! tänkte jag då ungefär haha.
men fick bli en 30 min i soffan framför sexandthecity.
fortfarande trött dock :P

tandläkaren idag. det är inte så roligt.
men hoppas dagen går kalasfort för imorn blir det andra bullar :)
wiiiie! växjö here we come.

ibland kan man inte hjälpa att man är tjej.
ibland önskar man att man var kille haha.
känns som att allt är så mycket smidigare då.
jag tror tjejer är lite mer krävande.. det får killar bara stå ut med.
jag är tjejig.

Kommentarer

Postat av: Teela ♥

Publicerad 2008-08-19 09:26:05

Halloj. Hur är det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela