Jonna Lidström.

kladdigt.

Publicerad 2008-08-19 22:24:54 i Blandat,

ojoj. lång dag. hemma halv åtta.
och jag var hos tandläkaren på lunchen.
så det blev stressigt att äta på en kvart istället.
men mat fick jag ju i mig :)
gjorde en så grymt snygg färgning i eftermiddag. wiiie! känns bra när man blir nöjd!

ikväll drog vi ihop ett gott gäng på över tio pers o for till josefsson-resident.
där bakade jag o ett par till kladdkaka till gänget.
många av vännerna som åker iväg nu och börjar plugga.
men som sagt. göteborg och linköping, umeå och malmö.. vad är det för avstånd? :P
en riktigt go kväll!

får äntligen sova ut imorgon.
längtar redan!

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2008-08-20 14:20:46

vem ska plugga vart?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela