Jonna Lidström.

hur svårt kan det va?

Publicerad 2008-08-02 16:38:25 i Blandat,

att gå upp i tid.
idag pep min klocka 09.25 och jag drog mig i ca 2 min.. sen gick jag upp.
på toaletten står min lillasyster.. hon börjar jobbet kl10.00 och vaknade typ 20 över nio.. hon hade nog tänkt gå upp halv nio SENAST eftersom hon hatar att stressa på morgonen..
jag började vid elva idag och tänkte med ta det lite chill innan jobbet.
men hur svårt kan det vara? jag vet inte hur många gånger hon har flygit ut ur rummet och vaknat minst 40 min försent.. men konstigt nog hinner hon alltid i tid ändå. haha. det är rätt komiskt. men då är det rejäl speed på henne ska ni veta.
själv tog jag en varm dusch i lugn och ro. :) det var gött.

i torsdags var jag ledig. kalas. så efter mycket om.. och men.. tillbringade jag och helenis dagen på stranden :) eller vid sjön iaf. sol stekte trots lite moln på himlen.
på kvällen åkte mandy och jag till värnamo till evelinas totte. vi var ett gäng som badade och käkade pizza. en riktigt go kväll!

igår började sävsjöfestivalen. så efter 11 timmars jobb begav jag mig hem och fixade mig lite snabbt. stack till helenis och drog med mig henne ner på stan. där var det fullt med folk och vi hade lika roligt som vanligt! gamla klasskompisar, fulla föräldrar, galna småbarn haha. jaa en salig blandning. men vi skakade loss till the poodles och nordman.

idag var jag rätt trött ändå. jobbat på karamellhuset till fyra. är hemma en snabbis. ska snart möta upp marie och handla lite mat till ikväll. vi ska laga nåt.. sen drar vi ner på stan. EMD ikväll haha. tiimo räiisinen m.fl.
hoppas på en kanonkväll.

jag är nöjd med livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela