Jonna Lidström.

hooj

Publicerad 2008-08-04 22:46:07 i Blandat,

allt är packat. har laddat in mina grejer i husvagnen. GÖTT
plockat ögonbrynen, gjort ansiktsmask och är nu redo för lite skönhetssömn haha
för det lär man ju inte få så mycket av den kommande veckan.
men ska bli riktigt roligt. hoppas att det inte kommer regna alldeles för mycket.
ojoj. jag har med mig väldigt för mycket kläder med. men jag skyller på det oförutsägbara vädret.

imorgon efter jobbet ska jag bara hem och slänga i mig lite mat.
sen are we outta HERE! haha

nu ska jag bara fixa naglarna med så.

usch imorgon ska jag till tandläkaren. vem gillar det eller?

ha det gott. back on sunday.
vi ses gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela