Jonna Lidström.

hej folket!

Publicerad 2008-08-14 13:32:12 i Blandat,

dags för en uppdatering!
Frizon var grymt. en perfekt avslutning på sommar 08.
lite sugit väder men annars var allt bra.
konserter, möten, sena shakyshaky nätter haha, caffe latte, bad i kalkbrottet osv.
men lite sleten var man allt på måndagen när man skulle tillbaka till jobbet.
men har nog sovit ikapp mig nu iaf. blev tolvtimmarssömn natten till tisdagen. HÄRLIGT!

jobbat mån, tis, ons fulla, långa dagar.. det känns i ryggen.
måste verkligen komma igång med träningen nu så den blir bättre..
ledig idag. underbart skönt.
har träffat min kära idapida över en fika på melins. min lilla gullunge :)
ska ha lite systrargörsakertillsammans-eftermiddag idag. hitta på? jadu.. ingen aning alls haha.

imorgon blir det jobb igen..
helgen?
fredag.. ingen aning?
kanske jkpg lördag, vem vet :)
söndag blir det släktmiddag i Braås i lina&arons nya lilla "hus". mysigt.

jag gillar livet.
det känns så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela