Jonna Lidström.

haha

Publicerad 2008-08-05 22:28:13 i Blandat,

ja kära nån.
nej jag är inte i en bil just nu
nej jag är inte på en campingen just nu
nej jag är inte på frizon just nu...

vid halv sex stod vi redo utanför röstedal och skulle testa bilen&husvagnen.
funkar inte! fel på lysena.. fixar dit en volvoexpert.. fattar ingenting. nånting var fel på bilen.
leta efter annan bil, hämta den 5 mil bort, packa om.. hmm.. klockan är över tio.

vi åker imorgon istället.
klockan FEM! galet! tur att inte det är jag som kör iaf.

gonatt
 :)

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-08-05 22:40:31

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-06 09:57:15

oj!!! där ser man. hoppas ni kommer fram idag=)

händer annars idag?/helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela