Jonna Lidström.

godmorgon världen.

Publicerad 2008-08-28 11:45:13 i Blandat,

vaknade vid åtta.. men somnade om så hårt att jag inte ens med öronproppar hörde väckarklockan förrän den var i dampläge ungefär haha.
jag mamma & moster gick en långrunda.
sen blir det lunch hemma och sen en fika hos mormor.

hade tänkt baka lite muffins idag med. får se när det ska hinnas med :)
blev så sugen igår av leila bakar.
hon är verkligen duktig på att inspirera!


friiietag.
glasscafé i kyrkan.
där ska det hängas.
och jag som verkligen vill se arn i helgen..
men verkar inte som att jag får det ändå. kanske söndag.. om pappa bjuder! haha

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2008-08-28 19:20:46

du, såg ps. i love you igår. grät typ heela tiden. vilken film!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela