Jonna Lidström.

...

Publicerad 2008-08-24 17:55:39 i Blandat,

ja den här dagen har verkligen varit en sann söndag. vaknade vid elva med dunkande huvud, riktigt risig faktiskt haha.. hade kunna sova vidare. men blev så sugen på att slänga mig i soffan framför några sexandthecity-avsnitt. beroende? nää, men det är så kul!

sen fick helena ut mig i det sköna vädret en timma på en promenad. skönt med lite luft i benen som sagt..

efter det blev det ännu mera soffhäng. är så trött idag. trots solskenet.
är glad att jag är ensam hemma. helt oberoende av någon.
mamma jobbar, pappa jobbar, filippa .. spelar volleyboll?

nu ska jag nog gå ner och göra mig en riktigt god toast.. ska bara måla färdigt tånaglarna först.
sen blir det förhoppningsvis tidigt i säng.

helgen lider mot sitt slut.
nöjd? jappjappjapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela