Jonna Lidström.

been there done that

Publicerad 2008-08-03 19:44:06 i Blandat,

gick en långrunda innan. jag och min vän ipoden.
vi trivs som sagt kanon ihop!
det var en himla tuff grej som hände..

hörde att det dånade.. tittade upp och 100 meter framför mig ösregnande.
jag tittade till vänster och 100 meter bortåt ösregnade det också.. men som en ring runt mig var det nästan sol.
men sen såg jag på vägen hur regnet närmade sig mig och det liksom for över mig.. dånade verkligen neeer över mig.
har aldrig sett gränsen till ett regn innan. jag gick och skrattade för mig själv sen, såg helt riktigt nice ut!

har tillbringat resten av eftermiddagen framför sexandthecity-avsnitt.
haha de är riktigt roliga.. verkligen tjejhumor!

nu ska jag iväg till emelie och testa hur förtältet ska sättas upp.
spännande. lika bra att testa nu än att göra det när allt ska vara på plats.

imorn är det jobb 9-18
på tisdag 8-17 sen DRAR vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela