Jonna Lidström.

a day off.

Publicerad 2008-08-21 11:19:36 i Blandat,

vaknade vid åtta idag. haha tänka sig!
men slumrade till nio iaf.. sen drog jag med mig mamma ut på sin enda lediga dag.
vi gick en skön morgonpromenad före frukost. uppfriskande.
när man kom hem var vi superhungriga och slukade frukosten med hull&hår.
jag drog på ett avsnitt av sexandthecity.
och jag tror nog att innerst inne skulle jag vilja vara som någon av dem.
bo i en sådan storstad med allt man kan önska runt omkring sig. frihet. människor. shopping. möjligheter.
en vacker dag.. då ska jag till new york. så är det bara.

nu har jag duschat och haft lite egenvård. skönt.
sånt man ska göra på lediga dagar.
nu ska jag piffa till mamma litegrann och sen göra mig i ordning för jobbet.
ska bli roligt att va på k.h lite. var ett tag sen. mysigt.

sometimes you gotta run.
into the arms of danger..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela