Jonna Lidström.

wild night.

Publicerad 2008-04-09 09:28:03 i Allmänt,

tisdagen var helt crazy. helt klart haha.
alla taggade studentfesten hela dagen. rooligt.

sen blev det tacos
efter det kom resten av klassen :) partyparty.

vi drog vidare till bryggeriet och det var inte mycket studentisar..
men vi gjorde det roligt ändå. :)
jag var smurf. men såg mest läskig ut haha.
bilder kommer!

idag har jag ont i halsen
men annars är jag hyfsat pigg faktiskt.
frågan är hur resten av klassen kommer må? intressant.

skulle slutat vid tre idag.. men pga gesällträning så är jag nog inte hemma förrän halv sju.
usch jag vill bara att det ska vara över nu så man bara kan slappa och tänka på studenten.
vore så himla najs.
men om två veckor så är jag FRI.

nu blir det gesällträning, psykologi o teater. hej där.

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2008-04-09 14:25:38

skönt att de inte är så länge kvar nu då :) med foten går de sådär. tycker inte den blir mycket bättre fast jag äter medicin. får väl se vad doktorn säger. hon skulle ringa när de fått provsvaren på vad det är för infektion. ha ´re!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela