Jonna Lidström.

värsta värsta

Publicerad 2008-04-26 07:02:35 i Allmänt,

okej.

nu gäller det.
klockan är 06.57 om exakt en timme är jag på skolan och förbereder mig inför gesällprovet.
jag har alla modeller, alla grejer, bilen är tankad, jag vet vad jag ska göra.
det är bara att göra det och göra det så bra jag kan.

helt ärligt nu alltså... den här natten var nog seriöst den värsta i hela mitt liv.
en natt har aldrig gått så sakta. och jag har vaknat och låg vaken i flera timmar.. slumrade bara lite.
så med mina max 4 timmars sömn är jag supertaggad :/

magen är pirrig och jag är varm. det blir jag alltid när jag är nervig.
andas jonna.

förlåt familjen för hur jag varit den senaste veckan.
men nu är det snart över och då kan alla pusta ut :)
tack för ert underbara stöd och tankar. kärlek.

man märker också vilka som är ens riktiga vänner när sånt här händer
ni vet vilka ni är hehe.

tack för uppmuntran <3

nu ska jag KICK ASS och göra det bästa jag kan.
wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela