Jonna Lidström.

v 17. måndag

Publicerad 2008-04-21 20:35:01 i Allmänt,

måndag innebär som vanligt småföretagande.
svenska (nationellt prov på ons, 5 timmars skrivande)
frisörlektion (ritade skisser till gesällen)
psykologi (vi snackade klassisk betingning)

sen var det jobb på karamellhuset.
skäggfixning hos morfar
nu ska pappa klippas.

yeees. där har ni min dag i stort sätt:)


om 2 veckor drar vi iväg till stockholm med klassen.
det kan man kalla namnam . gaalet roligt kommer det bli!
om 4 veckor drar vi iväg till Agia Napa.
jag kan inte längta mer än jag gör nu.

härligt att se framåt.
underbart kommer det bli.
våren/sommaren har bara börjat.

sen blir det studenten och hej & hå vill jag säga :)

7 juni, my place. okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela