Jonna Lidström.

strength

Publicerad 2008-04-20 11:16:29 i Allmänt,


jag gick en runda när jag vaknade idag.
före frukost. i solen. underbart.
det är ett bra sätt att bli lugn och samla tankarna.

har ni tänkt på att ofta när man möter nån och man redan går på olika sidor..
så går de ändå över på den andra sidan.. det innebär ju att jag också får byta sida.
så det är ju ganska onödigt när man redan går på två olika sidor. är ni med mig?
helt onödigt och ganska komiskt.

idag ska jag öva på gesällmodeller.
om 1 vecka kommer det vara över.
allt som jag förberett mig på sen i höstas.
vilken befrielse.
det är mycket oro, nerver och tankar inför nästa helg.
jag kommer absolut göra mitt bästa men jag behöver extra styrka för att klara av det.

you are my strength, strength like no other.
tack för Din oerhörda, villkorslösa kärlek <3
Du gör mig stark.
 
 
image194





jag ska helt klart kick ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela