Jonna Lidström.

SOOO over

Publicerad 2008-04-27 19:50:14 i Allmänt,

hahaha
ja nu kan man ju bara skratta åt alltihop.
men nu är det ÖVERÖVERÖVER!

som sagt rätt konstigt det där med gesällbrev.
alla i klassen är grymma frisörer med ingen blev godkänd.
men jag är sjukt nöjd med det jag klarade. härligthärligt. :)

jag liksom bröt ihop när jag kom hem haha..
mamma kramade om mig och då kom tårarna tillsammans med en massa skratt.
all press är borta och idag var det nog allra värst för det hade kunnat gå hur som helst med modellerna..
men idag klarade jag allt :) så det känns underbart bra. till och med skägget och det var oooosäkert.

aja..

om mindre än 2 veckor blir det STOCKHOLM..
och om mindre än 4 veckor blir det AGIA NAAAAAPA.

då får vi belöningen tjejer.
kämpa på nu i det sista.

tack för allt :) alla modeller har varit helt underbara och ställt upp. evigt tacksam är jag <3


nu är jag huur trött som helst.
och imorgon har vi nationellt prov. hääärligt vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela