Jonna Lidström.

soon

Publicerad 2008-04-27 10:23:48 i Allmänt,

ojojoj mina vänner.
ni skulle varit med igår.
en riktigt tuff dag med typ 11 timmars press.

ja kära nån. men nu är den värsta biten över.
idag har jag bara 3 moment att göra och de känns hyfsat bra
jag ska iaf göra mitt allra bästa :)

jag bytte ut 4 timmars sömn från gårdagens natt till 10 inatt. haha det gillar jag nog bäst faktiskt.

långhårsmodellen var här innan.
jag rullade upp håret på spolar och sminkade lite.
nu är det fixat iaf.

så nu blir det duschen sen ska jag dra iväg till jkpg där mina modeller möter upp mig.

ni aaaanar inte vilken lättnad det är
att det man övat inför i 9 månader är äntligen snart är över
idag ska jag bara ha kul.
sen börjar livet.

:) happy faces.




Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2008-04-27 10:37:11

du är bra jonna. en riktig kämpe:)

Postat av: jenny

Publicerad 2008-04-27 11:35:43

söt header du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela