Jonna Lidström.

lördag hääärligt

Publicerad 2008-04-05 18:58:58 i Allmänt,

en himla go dag idag faktiskt.

vaknade dock vid sju av att jag var så rastlös och tänkte på en massa skit.
så jag gick upp typ halv åtta o la mig i soffan en stund.

sen gjorde jag mig i ordning o ida kom o hämtade mig :)
vi drog till växjö för en MYSdag <3

först stannade vi till på Örs café o lanthandel.
jag köpte världens onyttigaste och godaste choklad haha.
sen fikade vi på te o mackor.

drog efter lite chill vidare till växjö
där blev det shopping.
inredning till rummet, jeans, jack/kofta, kopp, ljus.. hm? en t-.shirt ja.

jag är heeelt slut i hela kroppen.
har hållt igång konstant sen onsdag morgon. o ikväll har jag inga krafter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela