Jonna Lidström.

inga jobbiga tankar.

Publicerad 2008-04-13 18:45:58 i Allmänt,

bort bort bort bort bort bort bort med dem!

orkar inte med komplicerat nu.
jag är inte komplicerad just nu.
är mest enkel.
det är mitt liv som är komplicerat.

there you go.

blir nog sängen tidigt idag.
är sickly trött mina vänner :)
det är därför jag blir lite djup nu haha. blir alltid så när man är trött.

tack för minnen vi inte har skapat ännu.

gesällträningen gick bra. härligt att övning ger färdighet. det är skönt.
allt har löst sig så otroligt bra.
Gud är verkligen stor. <3
jag ger dig mitt allt.


vill ha dig här.

Kommentarer

Postat av: jonna - en sån där ung mamma

Publicerad 2008-04-13 20:11:19

tack :)

Postat av: jonna - en sån där ung mamma

Publicerad 2008-04-13 20:11:54

tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela