Jonna Lidström.

fortfort

Publicerad 2008-04-03 22:50:21 i Allmänt,

ojoj. denna dagen har bara rusat iväg.
fast samtidigt har den varit den längsta ever.

en riktigt mysig gårkväll <3

idag hade vi stooora projektredovisningen inför typ 50 pers.
lite läskigt var det allt. man var helt slut när det var över.
sen en låång eng-lektion med bara massa NP-övningar. :/
slutade halv fyra och drog raka vägen till jkpg.

jag o min härliga klass tog en sväng på A6..
käkade på dragon.. och jag citerar "du kan sluta stirra nu, jag har inte glömt din mat" hahaha
klart man undrar vart den har tagit vägen när de andra nästan ätit upp.
men JO. han hade visst glömt vår mat.

sen blev det hårmodevisning resten av kvällen.
riktigt roliga frisyrer.
massa inspiration fick man ju.

fredag imorn då folket.
vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela