Jonna Lidström.

ey ey.

Publicerad 2008-04-18 08:56:40 i Allmänt,

solen skiner idag ja.
ska bli fint väder nu ett tag.
härligt.

men tyvärr kommer jag vara inne i gallerian hela dagen idag.
så det blir nog inte mkt sol för mig idag.
ska testa balfrisyr och mamma ska färgas bla..

ikväll kommer emelie hit för en gesällgrej
och marie och jag ska ha myskväll med film och grejer.
kanske en snabbtitt på Hv-matchen med :)

lördag.
inbokad gesällträning 17.30
annars inga planer.
men jag boorde åka och köpa studentkläder.
nån som vill följa med? :)

What good is a life
With no one to share
The light of the moon
The honor of a swear
we could try to live the way of which you speak
Taste the milk of your mother earth's love
Spread the word of consciousness you see
We are everything we need

All this indecision
All this independent strength
Still we've got our hearts on save
We've got our hearts on save

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-18 14:48:12

jag borde också köpa studentkläder=) funderar på å dra nån dag i veckan som kommer? /helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela