Jonna Lidström.

...

Publicerad 2008-04-09 15:35:19 i Allmänt,

jääj.
dagen har gått undan.
gick bra på gesällträningen. skönt!
sen lunch. psykologin var härlig haha.
1 timmes avslappning/mental träning. alla somnade haha :P
teatern var helt okej. man fattade iaf vad de försökte få fram för budskap.

nu är det en och en halv timme tills min modell kommer hit till skolan.
så jag funderar på att dra till stan o köpa lite käk.
sen hit igen och chilla en stund.  kul för mig. det händer ju så mkt här .. :P
men är jätteglad att jag hittade modellen sen.
lugn igen :)

hoppas på en skön kväll iaf.

:)


Det känns som solens strålar lyser på mig igen
Och säger att dem funnit mig på nytt
Och vinden blåser vindar som leder mig
Åt det håll som jag vill gå

Kan ett hav fullt av möjligheter
Bli en bro, som leder mig fram

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-04-09 15:36:57

e de modellen ist för Ville?

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-04-09 15:37:11

e de modellen ist för Ville?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela