Jonna Lidström.

deep city lights

Publicerad 2008-04-13 09:01:41 i Allmänt,

eey.
lördagen gick av bara FARTEN.

kom hem från karamellhuset vid halv fyra
stressade i mig lite mat och gjorde mig i ordning.
sen var det sång övning i 45 min till dagens ungdomsmöte.
efter det drog jag till malmbäck och övade på en gesällmodell.
vid sjutiden gick vi till caféet i kyrkan. bjöds på god paj.
sen var det möte med markus olsson.
mycket folk och det var bra möte.
sen lite gött häng efteråt.
försvann den dagen.

idag uppe 07.52.
ska vara i kyrkan o öva lite sånggrejer nu.
ungdomsmöte som sagt. ska bli roligt. är dock väldigt trött.
hem och gå en runda tror jag.
därefter drar jag till malmbäck igen på gesällövning.
sen måste jag göra lite gesällskisser ikväll.



mitt liv börjar om 2 veckor.

hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela